Για εμάς και διάφορα άλλα υλικά που πιθανόν να σας ενδιαφέρουν

Παρέμβαση αλληλεγγύης για την απόλυση απεργού σε κατάστημα του Κωτσόβολου στην Θεσσαλονίκη

Παρέμβαση αλληλεγγύης για την απόλυση απεργού πραγματοποιήθηκε στον Κωτσόβολο της Τσιμισκή (Θεσ/νίκη)το Σάββατο στις 12.30.
Εικοσιπέντε σύντροφοι κι εργαζόμενοι της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης μοίρασαν κείμενο σ' εργαζόμενους και πελάτες, μέσα κι έξω απ' το κατάστημα ενώ χρησιμοποιήθηκε ντουντούκα, πετάχτηκαν τρυκάκια κι αναρτήθηκε πανό "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ: ΚΕΡΔΗ ΓΙΑ Τ' ΑΦΕΝΤΙΚΑ - ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ".

Αυτή ήταν η δεύτερη κίνηση για το ζήτημα (είχε προηγηθεί παρέμβαση στον Κωτσόβολο της Βίλκα, στο Λιμάνι). Ασφαλίτες και δύο περιπολικά έδωσαν κανονικά το παρόν χωρίς άλλα προβλήματα. Στα έσχατα όρια της ξεφτίλας και της αναξιοπρέπειας έφτασε "συνάδερφος" που δέχτηκε να παίξει -με κωμικοτραγικά πάντως αποτελέσματα- το ρόλο του χαφιέ κατόπιν άνωθεν εντολής. Πέρασε στην απέναντι πλευρά (ΧΑΝΘ), κρύφτηκε πίσω από δέντρο και ντυμένος με "πολιτικά", τραβούσε φωτογραφίες με το κινητό του. Τα επιχειρήματα πάντως που ανέπτυξε λίγες στιγμές αργότερα σε "τρυφερό" τετ α τετ και ήταν του στυλ "αν δε τό ΄κανα θά 'χανα τη δουλειά μου", δε συγκίνησαν ιδιαίτερα την άλλη πλευρά. Χαρακτηριστικό είναι τ' ότι όταν ζητήθηκε ο λόγος απ' την υπεύθυνη του μαγαζιού, μίλησε για λάθος της και ζήτησε συγγνώμη. Μια μέρα νωρίτερα (Παρασκευή) είχε λάβει χώρα μια τριμερής συνάντηση στην επιθεώρηση εργασίας. Φυσικά διευθυντής του Κωτσόβολου δεν τόλμησε να πατήσει για να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του πληρεξούσιου δικηγόρου τους. Η επίσημη γραμμή της εταιρίας ήταν ότι η απόλυση καμμιά σχέση δεν είχε με τις συμμετοχές στις απεργίες (άρα στην επόμενη όσοι εργαζόμενοι κατεβούν θ' ακούσουν και μπράβο απ' τ' αφεντικά του Κωτσόβολου!), ήταν απολύτως νόμιμη, είναι αμετάκλητη κι αφορούσε αποκλειστικά και μόνο την εργασιακή ανεπάρκεια του εργαζόμενου στον οποίο μάλιστα "είχαν γίνει και πάρα πολλές προφορικές(!) συστάσεις". Σε κάθε ερώτηση της άλλης πλευράς (γιατί δεν είχε προηγηθεί κάποια έγγραφη επίπληξη όπως αναφέρει ο κανονισμός αφού το πρόβλημα ήταν τόσο σοβαρό; Πότε άρχισαν να γίνονται αυτές οι περίφημες συνεχόμενες συστάσεις προς τον εργαζόμενο -μήπως μετά την πρώτη απεργία του Δεκέμβρη;
Γιατί δε δέχτηκαν προηγούμενη παραίτηση του εργαζόμενου αφού στο κάτω κάτω ήταν τόσο ανεπαρκής; Πόσοι εργαζόμενοι συμμετέχουν στις απεργίες και τι ποσοστό εξ' αυτών παραμένει;) ο δικηγόρος της πολυεθνικής ζητούσε επίμονα κι εκνευριστικά αναβολή για να ... ενημερωθεί! Και μπορεί κάτι τέτοιες "λεπτομέρειες" να μην τις γνώριζε, ήξερε όμως "πολύ καλά" ότι ο απολυμένος κατά τη διάρκεια της παρέμβασης στον Κωτσόβολο της Βίλκα "προσπάθησε να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους και τους πελάτες". Για το τυπικό του πράγματος, αφού δεν επιτεύχθηκε συμφωνία (!) η επιθεώρηση κάλεσε την εταιρία να επανεξετάσει την απόλυση
(athens indymedia)

Δεν υπάρχουν σχόλια: